AK Martin

  studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Listopad 2010 (1)
Travanj 2010 (2)
Ožujak 2010 (1)
Ožujak 2008 (3)
Studeni 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga
privremene stranice atletskog kluba Martin - Dugo Selo

Kontakt, obrada rezultata
ferro@hi.htnet.hr

Povijest dugoselske utrke:
2009 Najava rezultati09
2008 najava rezultati08
2007 Najava
rez. 21km rez. gradjani
2006 Najava rezultati06
2005 Najava rezultati05
2004 Najava rezultati04
2003 Najava rezultati03
2002 Najava rezultati02

Članovi kluba i izvještaji sa utrka
izvještaji sa utrka:
Čazma 30.3.2008.
Velika Gorica 15.3.2008.


trkači:
Tihomir Anđal
Miljenko Dokuš
Ivan Ferenčak
Dražen Flajs
Mario Flajs
Ivan Graberec
Dražen Šarić
...

vodstvo kluba i logistika:
Tihomir Anđal, predsjednik
Jadranko Kereković
Zdravko Srdinić
Gordana Anđal
Slađana Flajs
Ilija Brekalo
Miroslav Tečić
Marijan Plevnik
...

Linkovi
- AK Martin Dugo Selo
- utrke.net, kalendar i najave cestovnih utrka u HR
- CRO Cup, cestovne utrke Hrvatske
- Ultramaraton ZG-Vukovar, UDHOS
- Kalendar cestovnih trka 2008g.

11.11.2007., nedjelja

Tihomir Anđal (r. 1970 g.)

Trčati sam počeo sasvim slučajno, 1985.g kao učenik 8. razreda OŠ prijavio sam se na tada tradicionalnu trku Dugo Selo - Oborovo (15km), samo da bi tog dana eskivirao nastavu. Još danas se jasno kao dan sjećam svih tih muka, povraćanja, koje sam prošao. I da nije bilo legendarnog Ivana Stareka, njegovih savjeta i bodrenja vjerojatno bih odustao. U čudu sam gledao s kojom lakoćom taj starac trči i to mi je tada bilo nepojmljivo, a sebe sam se pomalo sramio. Prolaskom krz cilj onako iscrpljenog i iznemoglog prožeo me čudan osjećaj zadovoljstva i ponosa. Tada mi je prišao moj sumještanin Miljenko Dokuš, već iskusan trkač, fanatični zaljubljenik u duge pruge i to je bilo kobno za mene.

Ubrzo pod njegovim vodstvom dolazi do osnivanja atletskog kluba "Radnik" u našem mjestu Vel. Ostrni. Okupio je oko sebe hrpu klinaca, organizirao treninge i vodio nas na natjecanja. Naši prvi nastupi na stadionu u Maksimiru izgledali su smiješno. Bili smo fascinirani zbivanjima oko sebe, tartan stazom, pravi mali seljačići. U početku smo uglavnom osvajali zadnja mjesta, ali marljivo smo radili i stvari su se kretale na bolje. 1987g. s navršenih 17g odlučio sam pokušati pretrčati tu magičnu dužinu od 42,2 km. Zagorski maraton Kumrovec-Gornja Stubica činio mi se idealan za taj pokušaj. Valovitu stazu po Zagorskim bregima istrčao sam za 2:57:20 i da nije bilo onog prokletog brda s Gupčevim spomenikom, kojeg sam iznemogavši prehodao, rezultat bi bio poprilično bolji.

Godinu dana kasnije osvajanje 2. mjesta na "Krosu pobjede" u Maksimiru zaslužno je za moj prelazak u AK Dinamo. Imao sam čast da treniram u grupi s takvim velikanima kao što su Mladen Kršak, Mladen Grgić, Nebojša Pešić i Tijana Pavičić. Već nakon dva mjeseca treniranja pod Kršekovom palicom trčim 1500m za 4:20, 3000m za 9:28, a 5000m za 16:08. Te 1988.g. u 11mj. istrčao sam Starekov memorijal za 1:06:44, no tada je to bilo samo tri kruga oko Jaruna, cca 19km. Početkom '89g. aktivni sam sudionik u Dinamovom osvajanju naslova prvaka tadašnje države i krosu u Svetozarevu. Tih nekoliko mjeseci provedenih s tom sjajnom ekipom ostali su u mom sjećanju kao jedan od najdivnijih dijelova mog života. Tu idilu prekinuo je poziv na služenje vojnog roka. Nakon povratka u civilni život pokušao sam se vratiti atletici, istrčao sam još jednom zagorski maraton za 2:50:52, još nekoliko trka, no onda su se pojavile neke nove vrijednosti u mom životu, počeo je rat i život je krenuo drugim tokom.

Nakon 10 godina pauze opet sam se zaželio trčanja. S 20-tak kilograma više, rezultati me baš i ne maze. Uglavnom se u polumaratonu vrtim oko 1:25, vrbovečki polumaraton 1:22:09, zagrebački maraton 3:06:13, sve 2003g. U 2007g prvi put sam istrčao i čazmanski supermaraton za 4:49:48. Uglavnom se sve svodi na nekoliko mjeseci treniranja pa mjesec-dva pauziranja zbog ozljede. Bio sam član AK GEM "Vrbovec", kratko vrijeme u AK "Jastreb" Jastrebarsko, a od 2006.g sam opet doma u AK "MArtin" Dugo Selo. Ne zanosim se više "velikim" rrezultatima, samo bih još želio istrčati jednu cijelu godinu bez ozljede, završiti ultramaraton Zagreb-Vukovar i zajedno sa grupom entuzijasta i zaljubljenika u ovaj sport iz kluba raditi na popularizaciji atletike u Dugom Selu.





povratak na vrh
- 14:34 - Komentari (0) - Isprintaj - #